Onze collega's vertellen
Word jij de nieuwe collega
van Peter?
Peter Ellen
Journey manager CX
Peter Ellen | Journey manager CX
“Het pionieren en ontdekken maakte
het voor mij direct boeiend.”
Peter Ellen werkt sinds februari 2023 bij HeadFirst Group als Journey Manager Customer Experience (CX). Hij kwam binnen op een moment dat er nog geen CX-team was. Het CX Journey Managament was nog een ongeschreven pagina, er stond nog niets vast. “Het was een periode van pionieren en ontdekken wat ik kon toevoegen. Dat maakte het voor mij direct boeiend. Het gevoel van blanco canvas wat ik mocht gaan invullen samen met het team dat maakte dit een geweldig rol. Inmiddels is mijn specialisme bekend binnen de organisaties, ligt er een mooi CX plan en geef ik op regelmatige basis CX trainingen”, vertelt hij.
Lees ook de andere verhalen
Neerzetten fundament voor de toekomst
“Als Journey Manager CX verzamel ik feedback van onze relaties en analyseer ik deze. Op basis van deze analyses kijk ik wat de grootste impact heeft op hoe onze relaties naar ons bedrijf kijken. Vanuit die inzichten ga ik aan de slag met verbeterpunten en hoe we nog beter kunnen inspelen op wensen en verwachtingen. Ik ben vooral trots op hoe we in korte tijd een structuur hebben neergezet om te meten wat relaties van ons vinden en waar we kunnen verbeteren. Op basis van dit fundament kunnen we gaan bouwen aan de CX voor de toekomst. De doelstelling is om wat we nu doen voor de merken die opereren vanuit ons Hoofdkantoor uit te rollen naar de merken op andere locaties en om die reden zal ook het team gaan groeien.”
Vrijheid en flexibiliteit
Peter straalt enthousiasme uit als hij vertelt over zijn werk bij HeadFirst Group. “Het pand is mooi en makkelijk te bereiken. Het team is heel gezellig, de sfeer is open en de lijnen prettig kort. Bovendien zijn ze bij HeadFirst Group flexibel. Je krijgt alle mogelijkheid om hybride te werken. Ze denken echt met je mee over wat voor jou werkt. Dat komt mijn productiviteit zeker ten goede!” Na een korte pauze voegt hij daar lachend nog een voordeel aan toe: “Het bedrijfsrestaurant, da’s ook heerlijk.”
Peter Ellen
Journey manager CX
Neerzetten fundament voor de toekomst
“Als Journey Manager CX verzamel ik feedback van onze relaties en analyseer ik deze. Op basis van deze analyses kijk ik wat de grootste impact heeft op hoe onze relaties naar ons bedrijf kijken. Vanuit die inzichten ga ik aan de slag met verbeterpunten en hoe we nog beter kunnen inspelen op wensen en verwachtingen. Ik ben vooral trots op hoe we in korte tijd een structuur hebben neergezet om te meten wat relaties van ons vinden en waar we kunnen verbeteren. Op basis van dit fundament kunnen we gaan bouwen aan de CX voor de toekomst. De doelstelling is om wat we nu doen voor de merken die opereren vanuit ons Hoofdkantoor uit te rollen naar de merken op andere locaties en om die reden zal ook het team gaan groeien.”
Vrijheid en flexibiliteit
Peter straalt enthousiasme uit als hij vertelt over zijn werk bij HeadFirst Group. “Het pand is mooi en makkelijk te bereiken. Het team is heel gezellig, de sfeer is open en de lijnen prettig kort. Bovendien zijn ze bij HeadFirst Group flexibel. Je krijgt alle mogelijkheid om hybride te werken. Ze denken echt met je mee over wat voor jou werkt. Dat komt mijn productiviteit zeker ten goede!” Na een korte pauze voegt hij daar lachend nog een voordeel aan toe: “Het bedrijfsrestaurant, da’s ook heerlijk.”
Peter Ellen werkt sinds februari 2023 bij HeadFirst Group als Journey Manager Customer Experience (CX). Hij kwam binnen op een moment dat er nog geen CX-team was. Het CX Journey Managament was nog een ongeschreven pagina, er stond nog niets vast. “Het was een periode van pionieren en ontdekken wat ik kon toevoegen. Dat maakte het voor mij direct boeiend. Het gevoel van blanco canvas wat ik mocht gaan invullen samen met het team dat maakte dit een geweldig rol. Inmiddels is mijn specialisme bekend binnen de organisaties, ligt er een mooi CX plan en geef ik op regelmatige basis CX trainingen”, vertelt hij.
Word jij de nieuwe collega
van Peter?
Lees ook de andere verhalen
Peter Ellen
Journey manager CX
“Het pionieren en ontdekken maakte het voor mij direct boeiend.”
Onze collega's vertellen